2011. február 26., szombat

Stevie Ray Vaughan - Voodoo Chile (Slight Return)


Úgy vagyok ezzel a Steve gyerekkel, mint a Jimi Hendrixel...Az Isten olyan tehetséget adott neki, amit ésszel, nem nagyon tudok hova tenni.Olyan mélységig merült el a zenében, ami keveseknek sikerült... Sír a gitár a kezében és tudom, látom, az ember, egyben van a hangszerével, a teste egy darabja,a lelke ,az élete..Tűz van benne, gyújtogat, felgyújt- és Ő is elég,..elégett..
85-ben hallottam először - Ákosnál Belgiumban,ahová kitántorogtam egy hétre....- Ezt hallgasd meg - mondta és felrakta a lemezjátszóra.-.Ki ez a cowboy?-néztem hülyén..-Ákos, átment countryba? Aztán, mikor meghallottam, mit játszik, magam elé húztam a sörös rekeszt..amig betartott a sör..háromszor, négyszer ment végig a lemez.. hajnalban, a kitárt ablakoknál, végig az utcán..- Voodoo chile... Istenem, én is alkottam valamit Antwerpenben!
Stevie Ray Vaughan (született Stephen Ray Vaughan Dallas, Texas, 1954. október 3 . – East Troy, Wisconsin, 1990. augusztus 27.) amerikai zenész, zeneszerző ...
Koncert után helikopter baleset...
A blues egyik legnagyobb királya volt.
Béke legyen vele...!