2010. november 6., szombat

SZOMBAT VAN..

Arra ébredtem ölnek valakit!...a Zone csatornán szerencsére!
.Erre ébredek éjjel és nappal. Kedvenc feleségem meghitt csatornája, amit lefekvéskor, éjjeli ébredéskor, felkelés előtt és alatt üzemeltet.
Nem várok csodát, de szeretném ha valami krach történne az amerikai tv piacon és elmosná ezt az elmehülyítő műsort. Már 451 felgöngyölített bűn esetet regisztrálok álmomban és 72-ben magam is részes vagyok....
Szörnyű ..és kezd bűntudatom lenni!!
A mai napom parasztizálással kezdődött. Tyúkot kell vásárolni mert az jó... Mentünk is a tyúk telepre ízibe és nagy karton dobozokban vagy harminc szárnyast pakoltunk fel a kocsira.. közben néhány szökevényt vissza kellett toloncolnom a zárkájába.
Télak volt a javából..úgy, röptében kaptam el a tojókat..Grosics, a fekete párduc behidalt volna..ha látja!.Hál' istennek nem otthon lesznek elszállásolva, hanem a szomszédban.. Kínjukba szegények az öt kilométer alatt kilencet tojtak- remélvén ezzel megússzák a mészárlást! De nem!..
Mert a tyúkhúsleves kiváló. - bár én ritkán élek vele.. Emily, a legkisebb lányom képes éjjel főzni magának húslevest, hogy reggel ha felkel legyen neki.. Lehet ezzel a leves evéssel kimeríti függőség fogalmát?
Most dolgozom...azaz dolgoznék, de a megbeszélt üzleti partnerem valami névnapi agyonivással van elfoglalva .Ígérte, próbál magából, embert faragni. Nehéz ügy lesz ...! A hangját hallva a telefonban, lehet heteket vesz igénybe..Már a bejelentkezés gondokat okozott!
Délután, öreg rock haverokkal támasztgatjuk fel a régi zenéket. Túl a hatodik x.-en, mikor már a nők után futni nem sikk, hanem mérhetetlen önhittség kérdése - maradunk a dobok és basszusok dübörgésénél.
Decemberre talán felléphetünk a csapattal, ha addigra ki nem rúgnak bennünket a próba helyről, mert minden politikai kurzusnál más az igazgató és akkor menni kell, mert az előző adta a lehetőséget. Eddig én voltam a szóvivő a nagyfőnöknél, most Gyika barátom a rettenetes dobos a soros, mert ő jobbikos vagy fideszes, vagy mindkettő, de hogy neki van esélye, az biztos!
Szóval, akartam én a rendszer váltást igencsak! ....de, Anyám én nem ilyen lovat akartam..!!!.
Már a rockban is jobb és baloldaliság van!
Nem lehetne, csak zenélni, gyerekek?!
Csak tépnénk a húrokat békésen és ordítanánk "Világbéke"!! Megyek feltámasztom magamat..kis barátom javaslatára "dobok egy kalashnikov-ot" sic!! / ..-...az oroszok már hűtő szekrényben vannak!/ Ajjaj!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elég szomorú, hogy mindenhol megjelenik a politika. Valahogy nem bírom, pedig.. na mindegy.Remélem azért a józan ész győz nem pedig a megkülönböztetés.A zene pedig csak ösztönző! :)

Váczi Laca írta...

Meg ti vagytok az ösztönzők !