2010. november 15., hétfő

BÉKÉBEN

Ma békében vagyok...Itt vannak kedvenc gyerekeim .
. Főzünk,..béke van.. Szeretem ezt a vasárnapi hangulatot.. Tegnap, kecske pörköltet főztem vörösborban -nagyon jó lett...!
Csak nem fogok mekegni tőle!?......Az még rendben is volna..,/ha benyomunk/.... de a fáról leenni a leveleket...az már nincs ínyemre! ..
A kecske egy varázslatos állat...elől bemegy a fű, hátul meg trágyázza a földet.. igazi fűnyíró.. Ja.!.Felmászik a fára és miután leette a fák leveleit, ágait , hajtásait , gyökereit, nekilát a kerítésnek..Mi a francot csíp ezen a rágcsáláson?! Mellesleg tejet is ad..Állítólag, ha megeszi a parlagfüvet és a tejét megisszuk ,dolgozhat a parlag fű, nekünk mit sem árthat!...Lehetne valami mást is etetni vele?
Mondjuk , behajtó cégek leveleit, fizetési felszólításokat, gáz számlát meg a frász tudja milyen kellemetlen dolgokat....És ez az állat milyen ragaszkodó!
Ákos barátom, aki villamos mérnök,többszörös nős és kecske szakértő  tulajdonos, egy őszinte pillanatában mondta: -
Tudod, régen volt ennyi szeretetben részem .Mikor elmegyek kikísérnek, ha hazajövök,ott állnak a kerítés mellett és várnak.. körbe vesznek.. Ennyi ragaszkodást a két feleségemtől, összesen nem kaptam...
Szóval béke van, sörözünk .. Ma nem váltjuk a világot ..ernyedten ülünk és várjuk a levest...
Valami újdonság lesz.... Asszonyom újít... nem tudom mi lesz, babbal kever valamit...energia étel... Szomszéd gyerekek jöttek a kertbe, leveleket szednek össze és közben rohangálnak,orditoznak.
Én meg befejezem, mert érdeklődnek kérdezgetnek,úgysem hagynak békén..
Oda a békém..
...... ........... ........... ........... ...........Annyira nem is baj..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon aranyos a barátod, hogy a kecskéhez hasonlította a feleslegeket. Azért ha hetente füvet nyírok nem fogok mekegni közben. Enni ugyan nem ettem még a husából, de simogattam már kecskét és kis gidát, valóban szelidek. Én azért adok szeretetet a családnak, nem kell kecske, inkább nyírom a füvet! :)

Váczi Laca írta...

Ennek a barátok is örülne !