2010. november 5., péntek

MAGYARÁZOM -MAGAMNAK


2010-11-18 21:17:54, csütörtök

Talán, ezzel kellett volna kezdenem...
Nem vagyok egy tudálékos okos tojás,..nem is szeretnék az lenni.
Ami ilyenkor kikívánkozik belőlem, azt talán magamnak vagy annak mondom, aki ért vagy meg akar érteni. Nem vágyom semmi elismerésre vagy külön visszajelzésre, de aki akar, nyugodtan szóljon hozzá, ha valahol érinti a dolog..A meséim, arról szólnak, ami velem történt, és azoknak, akik ennek részesei voltak..
Hátha, így utólag, sok év után megtudják, mit gondoltam akkor , vagy ők is azt gondolták.-e amit én. Szóval, az idők engem is megkoptattak és már nem a szoknyák után, az emlékeim után futok...Voltam diák, munkás,rock zenész, bár zenész, lakodalmas nótáztató-kiváló zenészekkel- megszállott vállalkozó (de utálom ezt a szót!!)és közteher-viselő.
Sok jó barátom van, az élet minden területéről /remélem, ők is így érzik !/ Ellenségem, talán.. nincs... A bajom az,nem kevés, ami..kevés az nekem, ez az élet..Szerettem volna lenni, üzletember, motoros rocker, végig szántva Amerikát, Alaszkától a Chiléig és zenész mindhalálig. Valahogy próbáltam ezt megoldani egyszerre,bár voltak jó kísérleteim ....de voltak, amik hamvába dőltek
 Ez vagyok én, a nagy barna medve, immár szürkén, kissé kopottan és ha valamelyik gyerekem, vagy unokám, aki eddig nem tanúsított nagy érdeklődést arra ki is volt valójában a Fater, egyszer érdeklődik, tán kap egy kis ízelítőt.belőlem..(sic!)...
Na, ez kissé szomorúnak sikerült ,de nem annak szántam !
Ez aztán abszolút távol áll tőlem!
Vergődjenek majd ők - a nekrológgal !!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem értem az embereket? Eddig nem fedezték fel az írói vénádat, vagy elolvasták, de minek szóljak, aki írta okosabb, Ő élte meg? Szerintem az a jó Neked is, ha visszajeleznek. A jelzések lehetnek építőek, kritikusak,de abból csak tanul az ember fia. Vagy hízik a mája a boldogságtól, mert jókat írtak, vagy elkell gondolkodni. Ez az én véleményem. ÉN OLVASOM ÍRJ! :)

Váczi Laca írta...

Erre várok ! Köszönöm !