2010. november 10., szerda

LEFEKVÉS ELŐTTI LESKELŐDÉS

Na, ma aztán szétnéztem a piacon...!!
Este van, ráértem, így néztem, mibe is kaptam én ezzel a bloggolással..
Megmondom behidaltam!
Mi a penészt akarok én a kis jegyzeteimmel-különben is ki a franc kíváncsi az én dolgaimra -- mikor, van akinek a mai 28 bejegyzése mellett évi 2879 bejegyzése van...és még csak nov. 9 van!!!
Úristen!! Én is sokat tudok dumálni, de ennyit!! Ez a nő tele lehet élettel vagy gondolattal, vagy mit tudom én mivel - de ennyit közölni a világgal az MTI sem tudott a hatvanas években márpedig a TASSZ mellett, azért az sem volt kis pályás!!
Ezzel,jó éjt csibéim! Magamévá teszek egy nagy pohár bort és elgondolkodom az alkohol káros hatásairól...
/a jókat már ismerem!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem kell aggódni! Kialakul! Ha téma van akkor nincs probléma. Bele kell jönni mint a kiscsibének a csipogásba. A pohár bor meg egészségedre.

Váczi Laca írta...

Köszönöm a Tiedre is !