2010. november 18., csütörtök

MAI KESERGÉS

Az Isten tudja, miért ver engem?
Miért küld rám ellenőrt, bankot, gengsztert?
Olyat tehettem, ami nagy vétek?
Paráználkodtam? Vagy túl jól éltem?

Mi ez a végtelen szigor, utálat
Hogy már képtelen vagyok tartani a számat
És csak mondom, mondom a magamét
Sértve mindenkit, szeretőt, barátot azért..

Mert elegem van a barmokból és magamból!
Mert nem találok kiutat ebből a szarból,
Mert dolgozom, mint az állat
De csak az átverés van és a bánat

Nem jókor születtem és nem jó a hely
Engem nem tanítottak meg arra, lopj el
Mindent, amit látsz
Nekem kezembe adták a Bibliát

Nekem azt mondta Apám, csalni szégyen
Én nem tudok változtatni ezen az egészen
Az adott szó nálam még számít...
Egyedül maradtam, akit mindenki kábít

Arra vágyom, legyen egy rejtett zug
Ahol aludhatnék egy jó hosszút
Egy jó hosszú álmot,
Itt hagyva nekik ezt a szar világot......

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Laca! Ehhez nincs mit írnom! Minden benne van. Ismétlem Ön magam! Dettó!!!

Váczi Laca írta...

Ja! Kissé tele voltam és volt öt percem ennyi.