2010. november 26., péntek

LAZULVA

Miután, túl sokat emlékeztem, szerepeltem ,
számomra a legszebb verset teszem ide ..a legnagyobb tisztelettel Buda Ferencnek és Clarissnak aki megismertette ezt velem ....

Buda Ferenc

Ne rejtőzz el, úgyis látlak!
Rádcsukom a szempillámat.
Benn zörömbölsz a szivemben,
S elsimulsz a tenyeremben,
S elsimulsz az arcom bőrén,
Mint vadvizen a verőfény.
Nagyon jó vagy, jó meleg vagy,
Nagyon jó így, hogy velem vagy.
Mindenekben megtalállak,
S öröm markol meg, ha látlak.
Nézz rám, szólok a szemednek,
Ne fuss el, nagyon szeretlek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most ha láttad volna az arcomat, lemerevedtem! A következő blogban megleltem a szívembe zárt verset, Buda Ferenctől.A bevezető egy kicsit elemzésre szorúlt a számomra, mert most meg keveredtem. Elnézést, hogy kérdezek! Clarissa ismertette meg veled a költőt, vagy csak a versét? De akár hogy van Clarissának is jó az izlése a verssel kapcsolatban! De ki az a clarissa???

Váczi Laca írta...

Ő egy kedves Internetes Honfoglalón megismert hölgy, aki sok szép verset tudott és engem is megismertetett velük. Ezt a verset tette fel mottónak -ismertetőnek és akkor olvastam én is először.Azóta keresem a Buda Ferenc verseket.