2011. március 20., vasárnap

TAVASZ ?


Várom a tavaszt ..ettől még nem lesz jobb kedvem, de hátha.. hideg már nincs, csak az esőt perli a szél szanaszét az udvarban,...hogy miért nincs jobb dolga ennek is? Kutyát kellene sétáltatni! ..ő menne én, még ódzkodom .pedig kellene neki a rohangálás a galambok kergetése labdázás, de mondtam neki ..Rám ne számítson! Aztán addig ette szét az ajtót, míg előkerítettem jobbik énemet és kivonultunk az udvarra. Két-három eltévedt galamb próbálkozott landolni , de Szofi, a spániel rögtön megtisztította a terepet. A mogyoró bokor már barkásodik, a hóvirág meg elvirágzott, így csak a megmetszett szőlőt vehetem szemügyre. Szerencsére, tán már nem lesz fagy, különben ezt a szőlőt is megenné a fene. Szofi boldog- én is, mert maradt valami az ajtóból. A naposabb helyeken, ahol a múlt heti szép időben, már megpihent a nap egy-két órára, előserkent az új fű ..Kellett is már, mert Ősszel, mikor gömbölyű talpú cipőt vettünk fel a vejeimmel, kirugdostuk a füvet rendesen.. Sikerült igazmondóra inni magunkat, az utolsó sütöm-főzöm bulin....Ha az eső nem kezd el esni, lehet, most is a tűz mellett ülünk! De a természet is megunhatta a dorbézolást, mert nyakon öntött bennünket egy kis esővel. Esik, ..most is esik. A fene a jó dolgát, a frank esne már lefelé, nem ez a sok víz.. Lehet, az eső a frankkal viszi az autóm is? Nem is értem, ahol ennyi vízlelőhely van, vízgyűjtő terület, mi a franctól olyan drága a víz és a csatorna.. na meg a gáz.! Mert gáz az van.. nagyon nagy gáz! Na, ezt hagyjuk is,..még a végén felhúzom magam! ..A kutya jól érzi magát, élvezi a friss levegőt és ez a lényeg. Valaki legyen már elégedett!.. Én meg csak morgok mindig csak morgok ..Van miért!.. ..Összehúzom magamon a kabátot, ..nincs meleg!
Szofi átvakkant a szomszédnak aki előbújik, én vele tartok. Ketten csevegünk a kerítésen keresztül én a szomszédot, a Szofi a kutyáját tartja szóval. Szóval tavaszodik! ..Nem nagyon, csak egy kicsit, ...de tavaszodik. .Lehet reménykedni,..lesz! ....Lesz? Reménykedhetünk?

7 megjegyzés:

István írta...

A tavasz jönni fog, mert ez a dolga... Mégha Sándor, József és Benedek is lyukas zsákkal járnak, mint Viktorunk...!
Én meg készítem a gömbölyű talpú cipőt, hogy idén is jó hazafi legyek.
Vivát magyar föld nedűje, Vivát magyar nők, Vivát átmulatott mezőfalvi éjszakák!
Minden más másodlagos.

Váczi Laca írta...

Itt egy igaz ember!Hogy mennyire igaz van?!
vivát!

István írta...

Látod és már itt is van! Mármint a Tavasz. Valószínüleg Benedek olvassa a blogod.
Nem bánnám, ha minden dolog így teljesülne...

Váczi Laca írta...

:)))

MEGGIE írta...

Ezt összehoztátok...., hál'Isten !!! :))))))

Váczi Laca írta...

Hát, ha összefogunk mindannyian...!

Unknown írta...

A fiatalkorban megélt évszakok már nem jönnek vissza!
Megfogadtam ahhoz, hogy ne kapjak idegrohamot mindig azt fogadom el ami van. Ettől ugyan az idő nem változik, de a kedvem az jó...