2011. március 14., hétfő

KÖR-KÉRDÉSEK...

Na, ma eljutottunk a gusztustalanság csúcsára..
Kedvenc f betűs közösségi oldalam-amit rendszeresen nézek minden nap, kör kérdésekkel bombáz.. Azt kérdezi a Badoo vagy mi a penész nevű közvélemény kutató? Vagy mi a jó..k anyja: , Szerinted hajlandó lenne X,Y- szépreményű hölgy- egy egész estén át italokat venni valakinek csak azért, hogy lefeküdjön vele?... Erre, most mit mondjak. .annyira nem ismerem, hogy véleményt mondjad róla, meg minek is.. ha veszi... hát.. had vegye! Engem, nem érdekel... érezzék jól egymást... Ugye mi is voltunk fiatalok és nem is akármilyen bulikat csináltunk., ..de hogy így , hogy hátulról mellbe kérdezzenek, ez fura....Mit foglalkozok én Y-ka társaságával, szerelmi életével és szexuális szokásaival! Bánja a fene ha Kentaurral is fekszik össze! Megígérem, nem megyek el kukkolni!! / bár kentaur nem minden nap sétál az utcánkban/ A negyedik kérdés? Mert, az utána következő annyira kiverte biztosítékot nem szeretném idézni..
Ágyba bújna
Á.Gy egy vadidegennel?

Na, most aztán megcsíptük Oszit!!
Honnan az anyámból sejteném- ki-kivel akar kavarni? Más téma nincs gyerekek?
El tudod képzelni, hogy VK ágyba bújjon egy közeli barátjával?
Őrzöm, én a bugyiját..? vagy mi van?..
Tegyük már agyunkat helyre! Ki az a hülye aki azt kérdezi ágyba bújna –e a számomra akár ismerős, akár ismeretlen lány a közeli barátjával? Mi vagyok én a delphai jósnő?.. vagy Nostredamus, hogy megjósoljam, a kemény party után, ki-kivel akar ágyba vagy ágy mellé bújni ? különben sincs közöm hozzá!.. engem az érdekel holnap feljön-e nap és mi lesz a reggeli mellé tett újságban!
Meg, reggelire csinál-e az asszony szalonnás rántottát a vasárnapi söröm mellé!
Szerinted kiábrándulna valakiből E.A.V csak azért, mert testszaga van?
Mi van itt? Szaglászás felső fokon.. utánam , utánad, utánunk?
Ennél végképp elfogyott a cérnám.. Kérdés
El tudod képzelni, hogy G. P. ágyba bújjon valakivel csak azért, hogy közelebb kerülhessen az illető barátjához vagy testvéréhez?
Most már, csak a véletlenben bízom, hogy ne kerüljek össze, ezzel a kapitális barommal, aki a kérdéseket felteszi..! Agyrém az egész...! Ezt egy főiskolai tanárról kérdezi, aki lassan a hatvan felé közeledve , nem tudom, hogy az indexbe beírna –e a jelest, a kérdezőnek, de hogy tőlem egy nagy maflást kapna az „todzicher”!
Szerinted kiábrándulna valakiből R. T. csak azért, mert az illető szörnyű cípőket hord?
Nem a cipő szörnyű babám, hanem a kérdés...! Ki pénzeli ezt a fórumos, koronás ökröt, hogy beletolja magát az estémbe és bőgesse a motorját az idegeimen.
El tudod képzelni, hogy D.S. füllentsen munkájáról csak azért, hogy valakire jobb benyomást tegyen? Persze –persze meg eret is vágna magán..
Fenntartana egy párkapcsolatot Csi.G. csak a szex miatt?
Persze.. végre egy jó kérdés! én is szerettem volna már Csi G.vel egy közös ülést megszervezni, de eddig sem neki ,sem a férjének nem tudtam a számát, mert azért jobb, ha az ember elkéri más asszonyát, tisztázza a dolgot az emberrel.. Aztán a leltár után, nehogy reklamáció legyen a létszám miatt !
El tudod képzelni, hogy M B. felszedjen valakit a buszon? Ezt speciel el...mert kalauz és gyakorta támogat le és fel öregasszonyokat a piripócsi buszon.
ű Ágyba bújna E V Sz egy vadidegennel ?
Na most már ki b...-a biztosítékot.. Én meg az asszonyoddal, ha negyven alatt van!
Amennyi szexre vonatkozó kérdést kaptam, az egy rendes orvosi rendelésen nem töltene be a feldolgozással együtt, három hetet. Rám senki nem mondhatja , hogy prűd vagyok ...de azért még is ..Meddig terjedhet ez a járvány?
Mindent a média szabadságáért..- egyetértek!
De a kötözni való bolondokat, kötözzék meg...!
A legkínosabb kérdésre, az arcképket felvillantó szervernek az a válaszom,
nem!!
Mert a barátom lánya, mert negyven évvel fiatalabb nálam ..és hat hónapos terhes..!!

3 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Azt hittem, hogy az ilyen kérdések sora ma trendi, de, hogy ezekre válaszolni??? És, ha igen, akkor netán megfogadnák??? Értelme???
OOOOOOO.
Olvasni érdekes volt, de mert jobb hangulatban vagyok, különben felháborodtam volna, na nem az íráson, a kérdéseken!!!

Váczi Laca írta...

Hát értelmetlen ,gusztustalan és blőd!!

Unknown írta...

Első olvasatra nagyon jól szórakoztam.Isteni az írás! Talán azért is kellett másodszor olvasnom, hogy megértsem, mert nem igazán értettem elsőre, mi akar ez lenni.Csak ennyit tudok rá írni! No comment!!!