2011. március 11., péntek

DUMAÚJVÁROS...


Azt hiszem el kell gondolkodnom...!
Tősgyökeres dunaújvárosiként-bár pár éve nem a városban alszom,- úgy éreztem oda tartozom,.. mint adó fizetgető, mint ott dolgozó és mint testileg mindennap - 1956 óta ott tartózkodó,
..ott élő ember. ..Ma megtudtam, nem egészen így van.. ! Egy hónapja próbálok bejutni a Dumaújváros cimű fórum, egyik oldalára, ahol régi barátaim , zenésztársaim és rajongóik beszélgetnek a város múltjáról, zenekarairól- néha rólam is és a barátaimról szerelmeimről.. Elfogott hát a vágy , hogy néha kiigazítsak valamit, vagy az én emlékeimet is felsorakozassam a többiek mellé és ezzel is a még élőknek, vagy utánunk érdeklődőknek, első kézből tudósítsak, az emlékeimből. Tán, Dunaújváros rock életéről tudnék egy-két dolgot mesélni....Már egy hónapja próbálok bejutni a fórumra- ha már, én vagyok a téma-de hiába regisztrálok, „adminisztrációs okokból” nem hagyja jóvá az adminisztrátor,a kezelő, vagy az atyaúristen,,, Ma, egy kedves ismerősömmel találkozva, szóba került a dolog és kérdezte, miért nem jelenkezem ott és meghallva a problémámat, megpróbált utána járni a dolgoknak. Azt a választ kapta , nincs a fórumba felvétel! Ilyet még nem tapasztaltam, mióta a számítógép elé kerültem.. Tán, sok helyet foglalna el a heti négy bejegyzésem, vagy attól fél, az igen szigorú etikai bizottság , hogy elkáromkodom magam?-. ami írás közben ugye- lehetetlen , hogy kihallatszon!
Vagy, netán politikai érdeket sértek a -csendes fejcsóválásommal- tüntetni már úgysem mennék el- sem rozoga lábaim, sem a dolog értelmetlensége miatt - Ha igy van,lehet jelezni!.. ..Próbálok higgadt maradni, de érzem, elég nehezemre esik! A technikai dolgokat megértem, a többit nehezen....Ha valaki,nem érez irántam "szerelmet"- bár, nem értem az esztétikai zavarát-tán, több órás görcstől szabadítanám meg,ha elbeszélgetnénk egymással! Én, feldobtam a labdát. Ha van ellenvetés - elfogadom de ,hülyének ne nézzenek! Az Alzheim-kor, még nem jött el!- legalább is nálam!-.. korán indítottak..
Maradok kissé barátságtalanul ...
Váczi Laca

Ex- Pilgrims, Delta , Castrum.
gitár tulajdonos

3 megjegyzés:

MEGGIE írta...

No nem azért, nem kenyerem a kíváncsiság, de érdekelne a valódi kifogás??? Micsoda egy barmok gyülekezete, ha azt nem engedik meg, hogy az érintett részt vegyen ezekben a nosztalgiákban. Abszurdum. Érdekelne, mi az bujik meg az eltussolásban?

Váczi Laca írta...

Hát, most már én is fel vagyok paprikázódva...

Névtelen írta...

Na, ezen most én is ledöbbentem kissé!(Nagyon!)Kapásból lövünk de kérdezni nem lehet a miért-re? Egyáltalán ki dönti (döntheti) el hogy Te nem regisztrálhatsz ? Netán valamilyen hátsó, sunyi szándék bújik meg a dolog mögött ?