2011. április 15., péntek

BAJBAN VAGYOK !


Ma este, mikor én zenéket "szerkesztek" és felrakom "fészre" - ahogy hallom az ifjúságtól - belecsöppentem egy vitába. Nem szeretek beleugatni magasröptű média csinálók, oktatók dolgába, de ha már így adódott, hát én is elmondtam a magamét.. Tán nem kellett volna, mert pironkodva kellett visszavonulnom a tanult társaság egyik általam becsült tagjának hökkenésére.Bizonyára nem értek úgy hozzá mint ők, akik belső berkekből tudják, állami tv-ék milyen haszon kulccsal dolgoznak "zsebre" és hogy szedik elő a konzervet a spájzból ,padlásról, néha-néha a dohos pincéből..Ezt, arra értem, sok szar megfordult már magyar közszolgálati televízió asztalán, de ez mostani, már kezd röhejes lenni. Elfordult a világ attól, amit nekünk a televízió jelentett ..egy utat az ablakhoz, egy ablakot kitekintéshez. Ugyan már, hogy jutottunk volna mi el - a régi MTV nélkül - egy pesti színházba Brecht , Koldusoperáját megnézni, vagy a Kaukázusi krétakört,vagy a Tizenkét dühös embert, ahol legkiválóbb magyar színészek izzították a szinpadot - szerintem világszínvonalon - most, hogy többször megnéztem, az eredeti amerikai filmet, bizton állítom! A lényeg, kissé leszaroztam az amerikai film választékot, amikor lavort kell a tv alá tenni, hogy felfogjuk a vért..ami kicsurog a tv -ből. Nem értették, mit akarok mondani..azt, hogy a média lesüllyedt a nézők színvonalára, sőt az alá! Itt, már nem az jön elő a hogy művelődjünk., szórakozzunk....Itt az van, hogy... cirkusz kell a népnek...és..kenyér!...de,az már nincs!. így butítani kell mindenkit, mert akkor, hátha csendben marad..Az MTV is átvette az elmúlt években, a kereskedelmi tv-k stílusát."Tóksókat","táncdalfesztiválosdikat"szerkesztettek.Hát lelkük rajta!....Nézem a Tv2 és RTL klub délelőtti műsorát, a rengeteg gagyi árú kiajánlását, a délutáni dél-amerikai síró-rivó széplányokat, könnyező szépfúkat, csúnya rosszakaróikat, és az éjszakai kártya jósokat! ...a hideg ráz...Ennyire elbutultunk.. ennyire jövedelmező a butításunk? Órákon keresztül jósolják jövőt, ki tudja kik ,egy csomag kétes értékű kártyából és megmondják mi a bajom, mert a kártya is megmondja!..és mindig van betelefonáló -aki reménykedik, ..hátha jobbra fordul a sorsa..vagy megmondják neki a frankót...Megmondom én gyerekek,... át vagytok ti ba..va ,.. de rendesen..Hülyének lenni, nem nagy kunszt, csak.. költséges...
Az esti, ezer helyszínelő és kórház sorozattól, állítom nyugodtan elmehetne a nézők értelmesebbje infúziót bekötni, vagy pisztollyal lőni bankrabláskor a rablóra.. vagy az őrre, vagy mindenkire ..mert -miért ne, úgy sem lesz neki baja, hiszen a filmen is az van....De ha megkérdeznék, mikor látott színházat a tv-ben-bocsánat-de gyermeknapi bábos a Vitéz Jánosnál nem jutna tovább! .
Szóval bajban vagyok! Kevés vagyok, hogy megértessem magam, mert nem vagyok olyan kifinomult elme, hogy a mai média kérdéseiben otthon legyek...talán nem is kéne! Én csak nézhető műsort szeretnék...Hát bajban vagyok!...
Bajban vagyunk!...
Kurvára!

6 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Én meg k...ra osztozom a véleményedben, mert én is csak várok és várok, hogy hátha...., de a világért sem. Nincs változás!!!
Én nem nézek holmi délmerikai síró-rívo sorozatokat, már a gondolattól is hidegrázásom van, nem nézek korházosdit, mert az meg akkora hazugság, hogy páratlan, - meg külömben sem bírom a vért, -...., ugyenezést nem zézem a dúrva, gyílkolós, kiabálós filmeket.
A jóslás-gyógyításról meg ne is beszéljünk, mert dührohamot kapok!!!
Marad a sport, a sport és a sport, minden mennyiségben.
Ennyit a kúltúrát képviselő TV-ről..!!!!!

Váczi Laca írta...

Nem vagyunk mi rokonok valahol?

Ha nem,
hát kár...!

MEGGIE írta...

Ádám-Éváról talán???:)))))

Boszorkata írta...

De mi igen, én ezèrt nem nèzek tv-t mèdiatanonckènt "szègyenszemre"? Apukàm, Meggie, mi legalàbb èljük az Èletet,nem? -Kata cìmű lànyod

Váczi Laca írta...

Az rendben is van, de mot szól ehhez Pálfi tanár úr?

Váczi Laca írta...

Az rendben is van, de mot szól ehhez Pálfi tanár úr?