2013. június 27., csütörtök

Reggeli vigyorgás !

Hogy én is jól kezdjem a  ma reggelt, megnéztem kik olvasták az este és éjjel amit firkálgatok.Lassan kialakulnak azok a helyek, ahonnan mindig elolvassák mit ötöltem ki. A napi derűmet a széles vigyor jellemzi. Amerika mellett UK. és ausztriai olvasóim is vannak. Ma azonban a magyar és a német a legjobb!
Innen is üdvözlöm kis hazánk egyik legkedvesebb nevű település lakóit akik Bugyiban laknak, élnek és Bugyiban dolgoznak!  A szintén szívemnek kedves németországi Pettingről nem is beszélve! Tehát először Bugyi aztán a Petting ! Hölgyeim, Uraim a sorrend nem összekeverendő !
Hogy ezt Fürthben tesszük vagy Ajkán, az már csak technika kérdése !
:)

Ezek valóban az esti és reggeli olvasók tartózkodási helyei !
Kézcsók és köszönet !

4 megjegyzés:

Novák Katica írta...

:D :D :D

Váczi Laca írta...

A sorrend nekem is tetszik..

Névtelen írta...

Örülök, hogy ez a reggeled, mikor a neved napján sokan köszöntenek, még adott egy kis pluszt.Sajnos most akadtam rá mert azon a héten unokáztam és nem volt int.hoz.fér.Sebaj! Most is nagyon jót mosolyogtam, hogy még az olvasói táborról is ilyen eszmei írást tudsz kerekíteni.Oszt, hogy ezt hol kezded ahogy írod technika kérdése.Én is köszönöm az írásaidat!

Váczi Laca írta...

Aranyosak vagytok és látom a sorrendben nem lesz hiba...