2013. június 9., vasárnap

JWB 836

Az Aldi melletti benzinkúttól kikanyarodva kicsi kocsimmal és a parkolóból kivág előttem egy autó, úgy öt méteren belül. Szerencsére lassan mentem és volt időm fékezni, mert ifjú barátom az  "elsőbbségadás kötelező" táblát figyelembe nem véve, csapódott  ki elém. Nem rázott meg a dolog, csak úgy lazán ösztönszerűen széttártam a tenyeremet, jelet adva értetlenségemnek-Ez mire volt most jó?!
A vezető erre olyan heves gesztikulálásba kezd, hogy pillanatok alatt megértettem. Bár lehet, nem is rám volt mérges, hogy ilyen indulattal reagált, de készült erre! Ugyanis tizedmásodperc alatt rázta az öklét és mutatta jó magasra a középső ujját, hogy mit gondol az én fejcsóválásomról.
Na már most édes kis barátom ! Hogy neveltetéseden hézagok mutatkoznak-az nem a te hibád. Tudod a géneket az ember úgy örökli. Hogy nem sikerült sem otthon,sem az iskolában  a nevelés, ez már az oktatás csődje ! Ja és anyádé és apádé ! De, hogy nincs irányjelző az autódon, ez már rajtad múlik és az is ha van, de nem használod! Arról nem beszélve talán el kellene gondolkodni azon, ugyan mi a fenének tették ki azt a csúcsával lefelé állított háromszögletű jelző táblát oda! Azt már csak remélnem lehet, nem igen hoz veled össze ismét a rossz sorsom, mert tudod öregszem és nem mindig lesz ilyen jók a reflexeim, aztán oda a fékút és a szép Skodád is!
Barátságtalan morgással ...aki utánad ment és látta, lányos zavarodban mikor beléptél a körforgalomba  - balra jeleztél...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Talán nem is lányos zavar volt mit láttár az orcáján!Tudatlanság?
hiányosság? ami a kreszt illeti? Sajnos sok ilyennel találkozom én is és mivel látni nem mai gyermek vagyok csak fejcsóva,kar széttárás, részemről és értetlenség.A múltkor a fiammal voltam aki rámkiabált! "Állj meg! Kikapom a kocsijából agyonütöm a szarházit!" Ledöbbentem! Megálltam és kérdőre vontam a viselkedése miatt.Hozzá teszem a gyermekem mindgyárt benne van a 4.dik X-ben. A srác lehetett talán 20-25 éves.Laca! Nem így neveltük!Nem mentegetőzöm, de mintha nem a fiam lett volna!Kit okoljak?Nem ezt látta tőlünk! Talán a felfokozott élet,túlhajszoltság, bizonytalanság,???A túl modern világ???Nem tudom!!!Én már semmit nem tudok a tegnap este után!Csak ülök és verem a gépet...

Váczi Laca írta...

Én is ülök és csak verem...