2013. június 24., hétfő

Köpünk az egészre...

Már biztosan nem kerülök a mennyországba!
Pénteken, egy régen látott barátnőm közölte, harminc évvel ezelőtt átvertem, mert vele is és új arámmal is szinkronban voltam annak idején! Na most, már mit is tegyek ehhez ! Lehet, de most már hogy a téma nemigen jönne össze köztünk, értelmetlenné vált hogy vitázzak vele! Már én sem vagyok egy matyó hímzés és ő sem, hogy az asztalára pakoljak, így értelmetlen a mi lett volna akkor és hateneménakkor!
Így maradunk egymástól távol és nézzük a tévét a szabad esténken.
Nézegetem a csatornákat, kapcsolgatok, szörfözök és élvezem, ha a számomra hülyékbe bele tudom fojtani a szót !
Aztán elfelejtkezem magamról és a kereskedelmi tévék gyöngyénél valamiért leragadok...Talán a híradó, vagy egyéb érdekfeszítő aktualitás köt le, de ott maradva,  élvezem a képernyőn a  szép karakteres hölgy megjelenését. Reklám! ..közben töltöm a poharamat jóféle vörössel, mert mit is csinálna az ember a jó vacsora után, de megakad a korty a torkomon !.. A reklámbeli szépasszony, némi nyálgyűjtés után jó nagyot köp a kertbe !! A szállás csak egy köpésre van! ....a reklám szövege szerint!
Kedveseim ! Én soha nem voltam semmi disznóság elrontója -sajnos Isten látja lelkemet !- de mindezt nem nyilvánosan csináltam !!!
Mesterek, ott a  reklám szakmában... Hát ennyire mélyre kell menni egy kis ötletért? A kínaiak képesek voltak az Olympia miatt betiltani a köpködést az utcán !
Itt, a mi kultúránkban sem divat ez, de ezzel reklámot csinálni és mindezt a főműsorban immáron rendszerességgel leadni,ez már parasztság!
Természetesen nem a földet művelő honfitársaimra gondolok, akiknél ez csak a trágyadobálás előtt a vasvillázást előzi meg!
 Na de ez más műfaj!
 Más műfaj?
Trágya -  trágya !

4 megjegyzés:

Novák Katica írta...

Egyetértek!

Váczi Laca írta...

:)

Névtelen írta...

Neveljük az ifjuságot? Szép!Jártam Kínába valóban ez és ehhez hasonló, vagy még rosszabb számunkra gusztustalan dolgokat művelnek,de az nem a világunk.A mienk itt van!A technikai eszközeinkben,sokszor olyan dolgot látunk ami bizony nem nevelőszándékú,de menő.Kinek?...azt a szerkesztőktők kellene megkérdezni. Jót nem tanúl belőle a fiatal korosztály.És ez csak, EGY észrevétel amit kiemeltél!

Váczi Laca írta...

Nem tudom mire gondolt a szerkesztő..talán csak az ingerküszöbre volt
kíváncsi..