2011. július 30., szombat

MA MEGFOGTATOK...

Ma megfogtatok...
Nem tudom mit ér nekem ez a bloggolás..lehet csak annyit, hogy az Adóhatóság árgus szemekkel ellenőrzi minden mondatomat és készül lecsapni rám, mert elmesélem az élményeimet, és valami fojtogató erotikus élményre várva, levadássza a ki nem adott emlékeirataimat..?
A ló f...t!
Sajnos semmi olyat nem tudok írni, ami titkos háremek mélyén, megalkuvásos alapon bekövetkezett hancurkák eltitkolására bírtam volna az ellenem eljárókat..
Sajnos sem pénzem, sem gyomrom erre..
Maradok a balek ketegóriában ..
Most, hogy a mérgem kiadtam, és beszélőviszonyba keveredek magammal, iszom egy pohár bort a mezőfalvi karcosból, és felteszem a kérdést ami engem roppantul izgat..
Ki és mi végett olvassa el a bloggomat, újra és újra...
Nézem a listám...ezen a bloggon 4700-an voltak kíváncsiak mi van velem..cca ..fél év alatt. A másik bloggomon, ami egy éve sincs hogy megindult..18 945 kattintás volt, ami engem is meglep...pedig azt a bejegyzést, csak úgy az enyészetnek hagytam meg..had rágódjon az is valamin, mielőtt engem is bedarál.....Köszönöm hogy olvassátok a mindennapi küszködésem, ..emlékezéseimet, mert hogy erről szól a dolog! A mese..az unokáknak a lányaimnak és azoknak a barátaimnak szól, akik ismernek vagy nem egészen,..mert ezeken az írásokon meglepődnek - mit is akarok én és hogy is van ez?....
Na, most ezek után nézem az olvasók listáját...Monten View- California, Sidney-Ausztrália, Oradea -Nagyvárad, Sibiu-Nagyszeben -Románia.. Nyitra-Pozsony- Szlovákia..Montreál-New York, Brussel, Antwerpen, Stockholm és a sok hazai érdeklődő ..Budapest, Szeged, Dunaújváros, Paks, Szekszárd/ úgy látszik tudják, oda járok borért a Ribling Ferihez/ és számos megtisztelő, aki kíváncsi mit firkálok nap mint nap, Bocs a kimaradottaknak, de már mondtam öregszem és hülyülök..azaz feledékennyé válok!,
Köszönöm még egyszer, hogy velem vagytok és naponta kíváncsiak vagytok, hogy boldogul- vagy botladozik az ember ebben a Rengetegben...

Úgy vagyok mint Ábel, aki nem találja a helyét a nagy Amerikában, nem tudja, hogy mihez fogjon. Az embereknek azt a kérdést teszi fel, hogy mi célra vagyunk a világon. Utoljára egy négertől kérdezi meg, aki csak ennyit válaszol Ábelnek: „Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne.”
Hát?!....Én is szeretnék...
..
Na, ez túl líraira sikerült!...de hát szombat este van és ma nem háborúzom..


ui.
Akinek van kedve, nyugodtan nyíljon meg....nem sértődöm meg..ígérem!

5 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Laca
Olyan nehéz elhinni és feldolgozni, hogy jól, érdekesen, sőt érdekfeszítően írsz???
Ha nem akartad volna publikusan vállalni a blogot, akkor úgy teszel mint én, csak a "kiválasztottaknak".
Pedig ez sem igaz, mert így is sok olyan van, amit talán nem kéne megírnom, ki tudja??
Nekem - legalábbis, - minden alakalommal öröm idejönni, olvsani és ennek hangot is adni. Nem mindenki van így, elég, ha magukben konstatálkják, hogy ismét olvastam valami kedveset a múltból, vagy egy élményről, stb.
Bocsi, írhatnék még, de én is hosszúra sikeredtem.

Váczi Laca írta...

Magdusom! Te vagy az egyik mentorom...örülök ha olvasót kapok és külön öröm ha tetszik valakinek!
..Különösen Neked!

Becca írta...

Azért írsz, hogy legyen ami kikapcsolja az agyamat a fárasztó hajnalokon!! a szavaid adják a kávém + koffein adagját! :)

Váczi Laca írta...

Ez lélegzetvisszafojtóanszépvoltbeccámm. Hm!
elvarázsoltál..

Unknown írta...

Hogy miért olvassák a blogodat? Talán azért amiért én is! És, hogy én miért? Nagyon jól írod a mondandódat, tartalma,élvezetes. A humoros írásaidat nem lehet nevetés nélkül olvasni.A kirándulásaid olvasásánál valósággal veletek van az ember. A Te szemed az én szememnek adja át amit Ti láttok! Vannak szomorú történetek amibe úgy avatod be az olvasót, mint ha a család tagja lenne. Tőlem ez a válasz a kérdésedre.Köszönöm, hogy írsz!