2010. december 5., vasárnap

ZALAKAROS




Zalakaros egy varázslatos hely...
A semmiből, a csóriságból egyszer csak kibukkan,egy modern szállodákkal megtűzdelt ékszerdoboz a zalai dombok ölén. Kaptunk a gyerekeinktől egy hétvégi "eltávot" ahogy a katonaságnál mondták/ Zalakarosba a Napsugár Hotelbe. Remek időben mentünk ,szinte tavasz volt, az út tökéletes- bár a két emelet közötti liftmegálló, megnehezítette a közlekedésemet - szinte sínen voltam . A konyha és a személyzet elvarázsolt. Ritka egy olyan hely ,ahol ennyire törődnek a vendégekkel. Remek vacsora végén, fantasztikus bort ittunk, amit nem ismertem. Három kilométerre Zalakarostól Nagyradából származott és Cesar pincészet címkével forgalmazták. Egy Császár nevű magyar emberé, aki svédországi érdekeltségei után hazatérve, chilei borásszal megerősítve készíti ezt a mennyei italt. Az értesülésem első kézből, a masszőr hölgytől származik, akivel jól elbeszélgettünk a vörösbor jótékony,antioxidáns hatásáról! Régi, szenvedélyes bor kedvelő vagyok és kevés az a vörös, amitől én tudok dobni egy hátast.Ez az volt! Merlot és tán két éves volt, de megfogott...vörösben ennyire, még nem gyűrt senki maga alá. Pedig pár randim volt már!.Valami szenzációs ez az íz! A legjobb villányi, szekszárdi borok testvére. Rövid túránkon négy randevúm volt vele és szerelembe estem iránta.. Csak itt és csak akkor volt hajlandó velem magát megosztani,...de keresem a lehetőséget ! O' Neill's selection No 3. Szeretem!!!....Aki hallja, adja át!....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez a kifejezés, hogy eltávot kaptatok a gyerekektől. Mikor én szoktam mondani, mindenki olyan furcsán néz mindha arab, vagy latin nyelven beszélnék hozzájuk.Aki nincs ebben a cipőbe annak fúrcsa, hogy egy idő után a gyerekektől fügjünk, persze nem mindenki, csak aki a gyerekeinek unokáinak él. A vöröset én is szivesen iszom, de nem tudom megkülönböztetni. Mindegy finom legyen.Igaz csak módjával, mert a lábam elgyengül tőle. Lassan úgy belelendülök a hozzászólásba, hogy én is kibeszélő leszek.Igaz, hozzád akkor sem érek fel, Jó írás!!! A LACA SZERETI A VÖRÖSET!!!

Váczi Laca írta...

Szívesen elolvasnám én is a te kibeszélődet !