2014. november 13., csütörtök

VILÁGNÉZET..

 Vagy negyvenhét éve, a Makarenko-ról elnevezett Szakközépiskolában nyomtattam a padot és osztályfőnököm elnézésének köszönhetően-nagy pofám ellenére-  leérettségizhettem.Kedvenc utálatom tárgya a Filozófia és benne a dialektikus materializmus. Soha nem gondoltam volna, hogy én, az örök ellenzéki, egyszer még visszasírom a boldog  békeidőket..
.Kocka söröző, kerthelyiség, hideg sör és késő estig válthattuk a világot, csendben, békében..1967.

Tegnap este a kocsmában ültem, söröztem
 Beordít és beesik egy részeg fickó "Baszd meg, ez egy nihil!"

Nocsak, nocsak!- morfondírozok magamban- ismét egy filozófus!...

2 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Ettől lesz a filozófia "értelmes"......, vagy megosztó?

Váczi Laca írta...

Ki tudja..olvasva a napilapok stílusát, / minden szemérem nélkül kiírják a népi elnevezést az altáji részekről /, lehet ez lesz, a filológia csúcspontja..