2014. november 16., vasárnap

MARKETING...

Elmentem a szombati bulira a plakátokat kiragasztani.Bejártam a szomszéd településeket és plakátoltam Nyomjuk a rockot, de azért azért a marketing sem kutya ! Régen a roadok csinálták -örömmel, ma én szenvedéssel.
Ragasztanám, de a ragasztót otthon hagytam !  Tűzném fára, de az Unió áthatós segítségével, remek üvegfalas buszvárókra nem lehet!
Be kellett mennem a kocsmába, személyesen illett volna leittasodni a buliszervezés közben...Csak hát!


Kurva nehéz ez a marketing szakma..!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Sajnálom, hogy a távolság miatt nem tudok részt venni a szervezésbe, de talán lett volna helyetted más is! Családiasabbá,együtt érzőbbé kellene kovácsolni a cseviseket, úgy érzem ezt a posztot nem Nektek kellene
ellátni. Tudom sokan mondják könnyen beszélek! Biztos igazuk is van...de

Váczi Laca írta...

Anikám! Ez van, de jól van ez így!

MEGGIE írta...

Erre szoktam volt mondani: magad Uram, ha szolgád nincs.