2014. november 12., szerda

Oshot olvasom

A minap kaptam egy könyvet a lányomtól -Buddháról...
Sokat gondolkodom, mit hogy kellett volna tennem, hogy  életem nagy buktatóit átvészeljem, csendesebben, kiegyensúlyozottabban.
 Talán, ha előbb olvasok erről...
Így szól a bejegyzés...

Az vagy, amit gondolsz.
Mindaz, ami vagy gondolataid eredménye.
Gondolatainkkal alakítjuk a világot.
Szólj vagy cselekedj tiszta elmével,
S úgy követ majd a boldogság, mint saját árnyékod.


..................................................................................

Hm ! ...... már késő!..
sokszor voltak disznó gondolataim...
Laca

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ne aggódj! Ha előbb olvasod akkor sem biztos, hogy úgy cselekedsz ahogy a nagykönyvbe le van írva. Amiben vagy azt tedd széppé pozitívvá és akarj boldog lenni!!! Én régebben olvastam a könyvet!

Váczi Laca írta...

Ki tudja, kiben, mit indít el?..bennem egy bejegyzést, pedig csak a tizenkilencedik oldalon járok...a kettőszáz-ötvenediknél,
lehet megvilágosulok...

MEGGIE írta...

Sosem késő semmire. Lám, én is csak most jutottam ide, de legalább itthon vagyok újra....

Váczi Laca írta...

Örülök neked! Egyszer talán Oshót is megvitathatjuk..