2013. szeptember 28., szombat

Kórházi jelentés 3

Nagyvizit !
 Mindenki itt van aki számít, rendesen megnézik a kórlapot,.. a nővérek sürögnek, a kis orvosok jelentenek az adjunktusnak, mi szorongunk, mit hoz a mai nap. Egyenlőre reggelit Nincs ebben hiba  semmi. Érdekes.. otthon egy falásra befalnám ezt a kenyér adagot, itt még estére is marad.! EKG.mondja a nővérke és  átirányít a kórház másik szárnyára. Mennék is, de mivel az utcáról hoztak be, csak rövid alsóban tudom ezt megtenni. Sebaj had élvezze mindenki a szabadságomat. Még jó hogy slicc nincs rajta! Akkor bajban lennék. EKG fektetés, elektródák..úgy érzem magam mintha egy aksi lennék és éppen feltöltenének. Aztán tolnak  is le egy kamerát a ...fene tudja mimen, de úgy érzem ott menten megpusztulok. Kiabálnak ne nyeljek, de ezt már kontrollálni nem tudom és csak harcolok a levegőért, az életemért. Aztán kihúzzák és  markomba nyomnak egy marék papírvattát, hogy törölgessem le magam.Nem könnyű az életem, de nagyon szar..mi a francot keresek én itt? Mondja a főfontos orvos szív átütés kellene. Belemegyek? Választásom? Persze..vagy , vagy .. akkor legyen! Harmadszori invitálásra is megjelentem, aztán intenzív..gatya le,pizsi fel!
Vagyis az is le..három hetvenes mami és egy öreg cigány Ercsiből a statisztéria. Kissé hideg van..de nővérke mondja  büdös van, szellőztet, kifagyunk. Amúgy kedves lány,  jó egy órát elbeszélgetünk, miután rá vagyunk bízva. Reggel vizit, kaja nuku. Bejön a beavatkozást eszközlő főorvos és még egy rakás orvostanhallgató...De népszerű lettem!
- Jó napot ! mondja  Szevasz La.../miután jól ismerem/...aztán mélybe zuhanás..... Miután ébredtem látom senki.. Kérdezem a mamikat ...
-Na, hol a csapat?!
-Már régen elmentek-mondja a közlékenyebb.
- Kétszer is sokkoltatták..nehezen ment ! Azt, azért nem tudta, hogy a szív megállítás, vagy az élesztéskor. Mindegy ! Fő hogy élek!
A kábelek bekötve  az intenzíves nővér a pult mögött ..el vagyunk... Éjszaka  odajön és  megtörölget, leül az ágy szélére, jól elbeszélgetünk.. .Kedves lány..udvarolnék, de mire.. itt és így?..Azt mondják a mamik voltam odaát..  na ne!..én nem láttam semmit... sem alagutat, sem fényességet.
Másnap az öreg cigányt a családja hazaviszi..oda  a napi 15 látogató.
Pár nap és mehetek haza. Távozáskor lányos zavaromban megkérdezem a dokimat, mivel tartozom . Rám néz elutasítón...kényelmetlenül érzem magam..Köszönöm, mormolom.
Udvariatlan lehettem!
Ma már tudom....

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Remélhetőleg az orvosi utasításokat azért komolyabban veszed! Persze nem kel pánikba esni, mert az nem segít a felgyógyulásnál. Vedd komolyan a figyelmeztetést! Mindenkinek szüksége van Rád!

Váczi Laca írta...

Te egy tündér vagy én meg megfontolt...Megfontolom..