2012. február 27., hétfő

VALÓ VILÁG !

zajlik az élet körülöttem.. Vasárnap lévén rendesen elszunyókáltam kedvenc fotelemben mikor hallom lányom szobájából a hangokat - Csaba vagy Attila, Attila vagy Csaba !
Türelmes emberként lazára veszem a figurát- adassék meg a császárnak ami jár és a népnek is -nem bánom ! Tőlem Mónika is újra debütálhat, rendesen lezárom a fülem és elkövetem firkáimat... De azért ez nem semmi ! Nem irigylem a palit mert ennyi időt, ennyi hülye között ép ésszel eltölteni az nem Hawaii! Megérdemli a pénzt, bár azt azért zárójelben megjegyzem ez az én lábamból is ki tudná húzni a tüskét! Szóval a végén belevalóztam magam - álmaimból - a világba és érdeklődve tapadtam a képernyőre...
Nem rossz gyerek ez az Attila ! Keményen állta a sarat és a mű ködöt is, a végső - győztes- belépésekor. Már csak azon aggódtam, le ne essen a csávó,mert akkor oda a fanyalgásom! Persze nem az irigység beszél belőlem - mert minek is vallanám be - örüljünk a szerencséjének ! Végre láthatok egy boldog embert ebben az igen boldogtalan országban ! Megnyert mindent amit lehetett - kocsit, lakást, pénzt, nőt- bár az már az ő kasszájára megy ..
Most már könnyű szívvel hajtom fejem a párnámra, győzött a jobbik, éljen az igazság! Csak az aggaszt hogy reggel ébredve nekem is elkezdődik megint a való világ...ahol se kocsi.se pénz.. Na, nő az még van, itt szuszókál mellettem...
Azért ezt a kis tarkát nem cserélném le..

4 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Még ezt is, hogy tudod látni!!! Fantasztikus,
S a kis tarka, a kedvességed csúcspontja, tartsa meg neked az élet sokáig!!!.

Váczi Laca írta...

Köszönöm Kedvesem !

Unknown írta...

A való világ...Amit a TV.be láttunk, vagy néztek az csoda világ volt. A való világ az az élet! Azt kellene leadni a TV-be, akkor tényleg a valós dolgokat látná mindenki. Nyeremény? Véleményem mi felnőttek rontjuk el a gyerekeket, hogy könnyen lehet pénzhez jutni... ez szerintem nem a való világ... de népvakításnak ez sem rossz!...

Váczi Laca írta...

Ezt már képes vagyok meg sem nézni!