2012. február 12., vasárnap

És újra szól a hétlövetű !

Itt vagyok, élek és az átvonulók csapatába értem. Átvonulok a megfejtőkből az értetlenek csapatába.. Eddig király voltam saját kis dombocskámon, tudtam ki-kivel és kitől-mire számíthatok..Na ez megszűnt! Valahol elvesztettem a fonalat. A héten is azt halottam a tv-ben, fiúk lányok itt kurva nagy a sajtószabadság !
Már kezdtem magam jól érezni..nocsak, "háváj-dídzsí" az élet?... mikor hírnök lohol végig sorok közt, hogy kedvenc újságíróm lapátra került a helyi harsona oltáráról. Nem mondanám-mert minek -szeretem a stílusát. Kis firkantásai, patikamérlegen mérhető finom pengéi a hírlap fenntartásának komoly támasza volt. "Hétlövetűje" mindig célba talált és ha csak polemizált akkor is élvezettel olvastam sorait. Na ennek most vége.Jön egy racionálisnak mondott láz és pont azt a futárt üti ki a főtábláról, aki legtöbb pontot szerezte eddig..A napokban jött a telefon, fizessek elő a "Helyi Sikolyra"... Erősen keresgettem pénztárcámat..nosza van-e még két piaszterem az élvezetekre, de belátom bölcsen cselekedtem mikor a kivárásra szavaztam.
Értem én a dolgokat, persze.. példát kell statuálni mindenhol..hogy jön az elő ,hogy egy kis újvárosi újság riportere,a Nagy Politika fejére barackot nyom?! A Nagy Politika még is csak egy érzékeny ember.!! Nem? Zokon veszi a beleszólnak a magán életébe.. Pedig az a szemünk előtt játszódik..
A kezdeti, ártatlannak feltételezettből, az elkurvulásig itt minden van!
Mi pedig, birkák módjára bégetünk az akol előtt!..,mert bejutás, már oda sincs..!
Ezek után mi maradhat nekünk, hogy majd szamizdatként bujtatjuk a sorait a nagykabát bélésében?!
Eddig is élveztem a soraidat Boda Andris, hát had szóljon továbbra is a hétlövetű!
http://hetlovet.com

3 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Mindíg voltak, vannak és lesznek is, akik a beállítottságuk miatt spiccet kapnak. Szomorú, de nem egyedi.
Sajnálom.

Váczi Laca írta...

Azt hiszem a barátomat ez nem verte le ,nemes kis zsörtölődéseit ajánlom neked is. Remek posztok !

Unknown írta...

Sajnos nem ismerem a helyi harsonát és a szóban forgó úriembert sem! Nem mondhatok így semmilyen véleményt az írásairól. Az biztos a szólásszabadságot nem tudtuk megfelelően értelmezni, ahogy a politika kívánta...