2011. október 15., szombat

KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!

Tán, a Hálivúdi sztárok is így szokták, mikor reflektorfénybe kerülve, a világnak akarják az Oszkáron kikiabálni nagy boldogságukat..
Tanulékony vagyok, isten bizony! ..túláradó boldogságomnak csak az Internet lekapcsolás vethet véget.
Hát akkor elkezdeném a köszöneteimet! Nem sztárként - bár lehettem volna.!
/olvaSztár/ a kohó mellett! ..csak sztálinvárosi gyerek vagyok, vagy mi a szösz!.. Szóval..

Köszönöm anyámnak és apámnak, hogy összehoztak nehezen, de felneveltek, szerettek és hagyták magukat szeretni!... /Ez egy nagy dolog manapság!../ Hogy megtanítottak beszélni, zenét szeretni, és eltűrni a sok baromságot, ami már akkor is körül vett. /bár ennek a mainak csak kisöccse volt!/ ..és idők folyamán érthetetlenül növekedett,,,
Köszönöm a tanító nénimnek aki megtanított, hogy írjak, olvassak és arra, hogy nem biztos hogy rossz ember az, aki kidobja a fogamat téglával, üveggel fejbe vág és nyíllal belelő a szemembe..
/Utólag Robinhúd megjegyezte...Mi a faszt sírsz, ki sem folyt!/

Szóval, köszönöm Igazgató bácsimnak ki a wc-ben kimérte a kokikat sípjával-pisilés közben- mert hogy jön ahhoz egy iskolás ,hogy a szünetben vizel!...
Külön köszönöm kémia-politecnnika tanáromnak, aki kellő eréllyel - a vasvonalzóval verte körmöm és seggem a kellő mérettartás miatt a fakütyü reszelése közben! .Embert akart faragni belőlem belátom...bicska nem volt kéznél...!
Csak hálával gondolhatok a mindennapi parancshirdetésre és negyedévenkénti filmes oktatásra, a középiskolámban, ahol megtanulhattam Makarenko-tól milyen is az, amikor az emberen
"Új ember kovácsa" dolgozik.
Ezt a katonaságnál ragyogóan ki is használtam..

Köszönettel tartozom a Honvédségnek ahol a 24 hónapot eltöltve megtanítottak lopni ,csalni, hazudni és káromkodni!

Köszönettel adózom az első munkahelyem főnökének, aki három hónapot dolgoztatván megkérdezte tőlem -Hogy-hogy nem kaptál te még fizetést?... aztán a következő hónapban sem adott..!. Megtanított arra , jobb a pofát befogni és nem dumálni mert úgyis az erősebb kutya végzi el a rád kirótt nemi tevékenységet.

Hálával gondolok arra az emberre aki a tv-jét szerette volna megjavíttatni - vasárnap délelőtt, de anyag hiányában ez nem sikerült.Így, megtanított repülni... a munkahelyemről, mert ott valami társadalmi pozícióban volt és féltek tőle....../Azt állította, az elnöki tanács elnöke az ő bátyja-erre mindenki a nadrágjába csinált és bólogatott hozzá!!/ Ez több százezer forintjába került a lakásszövetkezetnek...Így aztán zenész lehettem egy éjszakai bárban, ahol igen kellemes ingerek értek..testileg -lelkileg...

Köszönetem, tudom csak merő aprópénz annak a megvilágosodásnak, hogy mellék foglakozásom elveszthetem- ha nem vagyok jó elvtárs és kilépek -közel harminc évesen a KISZ-ből..Így, azonnal kiátkoztattam a Paradicsomból...

Csak könnyezve tudok vissza emlékezni arra a baromságomra , hogy ipart váltottam és elkezdtem a szocializmusban a kapitalizmust építeni.. Ennek, lassan negyven éve ..
Azóta törve és töretlenül, rendszereken áthágva építem, hol a szocializmust, hol a kapitalizmust, hol a bánat tudja mit, attól függ hol a picsában vagyok most..

Reményeim szerint, az én Istenem fogja a kopaszok közé emelni a legnagyobb banknak a jól kiképzett képviselőjét /osztályvezetőjét/ akinek az értetlenségénél csak a rosszindulata volt a nagyobb és mikor a családom által lakott lakásom –nem tulajdonom az ingatlan - helyett, egy drágább belvárosi lakást ajánlván, a négy éve rendesen fizetett hitelem utólagos fedezetként- elhajtott a búsba!
Kaptam mindezt telefonon, vezetés közben, miközben ordított!..Rugalmasságával megoldotta ,hogy nem kell a jövőmmel törődni az már úgy sincsen.. Megkönnyebbültem!.. Tartozásom mint a tenger- úszni még tudok!
Szeretettel gondolok arra a Nemzeti Fősarc Hivatal osztályvezetőre, aki nem értette miért nem fizetek adót, mikor a bank a hivatalos bankszámlámat terheli.. Gondolta, ha már menni nem, ..még fizetni tudok....Nem számít, hogy a Nép Bankja mindent elvisz...biztosan van még a sifonérban.. Valamit elszámolt...azt már elvitte Ő régen.. Elfelejtette!....De ezzel megoldotta a problémát... amit nem visz a Bank, visz Ő.. Nekem már nem kell gondolkodnom! ..Két éve ő is a családomhoz tartozik.-ami nem is lenne baj.,. mert törvényt tisztelő állampolgár vagyok..-csak az a baj ,sokat eszik! Mondtam is neki...
- Kedves Fősarc Hivatal....Ha valami morzsa nekünk is maradhatna talán, békésebben ébrednénk!..De nem ! ..Így hát köszönet a fogyókúráért! Úgyis száz fölött garázdálkodom bőven /milyen szemérmes vagyok!! Ugye?./
Köszönet, hogy megtanulhattam, hogy állami önkormányzati intézeti vezetők az elvégzett munka és anyag kifizetés helyett szemembe hazudva letagadják, amit az előző nap mondtak! Igazán nagy tanulság volt !
Köszönet annak a multi cégnek, akinek dolgoztam és négy hónapig nem fizetett, ezzel a csőd szélére sodort! Pedig én hittem benne, mint a vezércikkben!
...De hinni csak Istenben....., mert.....emberben nem lehet... !
Köszönöm kedves NAV / lánykori nevén APEH/..hogy –kis megszakításokkal-közel kétéves kemény sarc után a munkagépemet, az autómat is elvitted...úgyis nehezen tankoltam már .. Az öt év alatt kifizetett közel hatmillió forintot, amit beletettem ebbe a teher autóba, ..kettő és félmillióra értékelted!..
Na, ennek a feléért fogod árulni, ami ugye nem biztos hogy sokkal feljebb megy a licitálástól. -hallva némi nepperi tevékenységről!.. Hat millióból így lesz másfél!... És, ezek után mivel dolgozzak és hogyan fizessek adót?
Kedveseim, két éve még húszmilliós cégünk volt!! Ez a buktagyártás kinek jó?

Köszönettel tartozom kedves másik bankomnak is akinek kereskedője -hat éve-az első megbeszélésen, 38000 Ft hitelért kínálta az autót aztán 54000 lett belőle , most pedig 92 000 jó magyar forintokat követel rajtam, havonta...és annyi a tartozásom amivel elkezdtem! Követel, de nem tudja szegény, hogy a másik két pajtás már nem hagyja őt zsebelni.. Ezúttal pénz nélkül maradtunk mind a ketten! ..remélem ebből már nem lesz sértődés?!

Köszönetemet csak rebegve tudom átadni a kedves Nyögdíj Igazgatóságnak aki 44 éves töretlen küzdelmemet a munka frontján kemény 53000 ezer forinttal támogatja ..
Tán Krőzusnak is képzelhetném magam – ismervén a mai magyar viszonyokat - ha kedvenc önkormányzatom adó nem fizetés címén ebből 25000 Ft-ot le nem vonna.. Levonja, mert nem fizettem ki a helyi adót ..Fizetném, de Fősarc Hivatal a Nagy Kaszás elvisz mindent.. azért mert nem fizettem nekik sem. !!De azért nem fizetek, mert meg sem kapom, amiért dolgozom! !!...mert Ő elviszi a megérkezés pillanatában!!
Hát ez az..! ...Most 28000-ből élünk hárman..Ez nem rossz......Tán, el kellene menni az önkormányzathoz segélyért?., Ha már úgy is ott a pénz!

Köszönöm, hogy megtanítottatok tűrni !..Még!...Gondolom, ez is a Nagy Nemzeti Átalakítás része!. Nem kell mindenki!.... főleg ha „nyugger” -ahogy a szóhordók mondják félreszólva a hátunk mögött.
- Még elveszik az élettért a feltörekvő, új, jól kiképzett generációtól!.. De melyiket könyörgöm!! Melyik életteret?! Ezeknek még lakása sem lesz! Odúban fognak élni? ..vagy az enyém van szem előtt?....Aj-aj!
Befejezésül köszönöm, hogy részese lehettem a az első alkotmánynak, Rákosi elvtárs tündöklésének és bukásának, az ötvenhatosellenforradalomnaksajnálatosoktóberieseményekneknépfelkelésnekésszabadságharcnak !.....Kádár elvtárs bablevesének a rendszerváltás balkezeseinek. /jobb és baloldalon egyaránt!/
Köszönöm, hogy ábrándozhattam egy jobb új világról- tele illúzióval és köszönöm, hogy észre térítettetek- ez még nem a Kánaán! Ahogy elnézem.....nem is lesz!
Köszönöm, hogy jeles adófizető polgárként szavazhattam, jobbra-balra és ha végképp elegem lesz ebből, marad egy kéttenyérnyi hely nekem is... /Ha ki tudom fizetni-előre../ sic!

Köszönöm, köszönöm,.. köszönöm!


A röhej a végére, azt a tetves 20 000 is elveszítettem a nyugdíjból--ezen már csak röhögni lehet!!

5 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Nem merek írni, mert hogy azt írtam:: ....hallgatnak a múzsák, törlődött. Sajnálom, ha hiányzik az írásod.

Váczi Laca írta...

Itt leszek hamarosan....

MEGGIE írta...

Átrágtam magam rajta....
Azt hittem, nem jól látok, átolvastam újra és újra, de csak dadogni tudok...., azt meg nem szeretném, mert nem kifejező, csak sajnálatra méltó.
Ez nem méltó, nem fehér embernek való, amit Veled műveltek....
Ez lenne az egyperces novelláid nyitó oldala...., nagy sikere lenne, s talán még hozna is a házhoz.
........., hihetetlen......

Váczi Laca írta...

Ez, abban különbözik a többi megsarcolt, lehetetlenné tett vállalkozó történetétől...hogy nekem nincs kedvem fellógatni magam..
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

Unknown írta...

Nagy szerencse, hogy így fogod fel az idegtépő "kedves" történéseket.Nem lehet mit mondani! Ezek után még legyen életkedved??? Hát igen! Egyetértek, hogy csak megköszönni lehet és nevetni az egészen!