2020. szeptember 28., hétfő

Szenteste 2019



Csináltak egy ágyat nekem a sebészeten, hogy ugyan már had lássanak belém egy kissé.

Igazából beteg sem voltam még 70 éves koromig- kivéve néhány baleset és "tüdőgyulát" hát itt az idő, hogy alaposan belehúzzak a finomba...
 Ismerkedés a dokikkal - jó fejek- sorstársakkal és várom, pénteket Luca napját.
Lassan  telik a idő mielőtt elindultam rövid megbeszélést tartottam Bagirával a fekete macskával, akit az ablakban etetünk -csak úgy szakmai alapon.
 Reggel van, hajnali fél öt felráznak, nem evett, nem ivott ugye?
Nem mondanám, de a majré tabletta már ott csúszik le a torkomon és már tolnának is be a műtőbe , de hírnök jő - állj!
 Nem lehet majd csak két  nap múlva.
Két nap mulva megismétlődik a dolog azzal a különbséggel, hogy itt már gyors borotválás után ki is terítenek és kopogtatás nélkül benyitnak a hasamba.
Mindig rüheltem a kikötözős dolgokat de itt végig kellett asszisztálnom a beavatkozást mint néző. Még jó, hogy el nem ájultam, bár doki az volt bent elég !
Kitoltak  némi kis balesettel, de már a mellettem lévőt gurították a műtőbe.
Futószalag.
Pár nap és itt a karácsony ünnepe. A család otthon mi itt.
Hull a száraz avar mindenütt mert akkora viharos szél tombol kint, hogy a wc ablakot be akarja nyomni,
A kedves nővérek hazatérnek, az esti váltással azonban megérkezik egy jutasi őrmester nővér .
XY nővér vagyok !
Kié ez a járókeret? - elkobozva!
Itt nekem nem fognak nappal kacsát használni ! Majd én megmutatom, hogy  rend lesz itt! Ki kér altatót?
Na az jelentkezzen mert..
Nem nagyon mertünk...
Még egy két húzás, aztán már csak találgattuk, meddig bírjuk ezzel a banyával.
Jött a csendes éjszaka és vergődtünk mint hal a parton.
Altató nyista- pofa súlyba !
Na, majd reggel ,,,csak kössön belém!
Aztán átaludtuk a váltást.
... és eljött a karácsony! Legnagyobb megdöbbenésünkre, őrmester asszony a szolgálatos nővér!
Mit vétettünk Uram! Még ez is!
Bejön a böjti boszi, kezében fenyőág, szaloncukor és mindenkinek átad egy kis üvegangyalt!
Tátott szájjal bámulunk, van aki a szemét törölgeti.
Angyal szállt le közénk ?
Na, mégiscsak karácsony van!


2019.dec.15.Szent Pantaleon Kórház

Nincsenek megjegyzések: