2014. december 14., vasárnap

Csak azok szelek, azok ne gyötörnének!

Mentem a nagyit meglátogatni , kérdeztem hogy van?
Jól kisfiam, semmi bajom, csak azok a szelek, azok ne gyötörnének!...
Hm...
Nem voltam könnyen kezelhető gyerek-már ami az igazságérzetemet illeti.
A hatvanas években középiskolai tanárom, rendesen ellenzékinek könyvelt el és osztályfőnöki órákon gyakorta tettük egymás idegeit próbára.
Az istennek nem tudott arról meggyőzni, hogy az akkor már -húsz éve -  az "Ideiglenesen Hazánkban Állomásozó Szovjet Csapatok" nem megszállók...Később a 35. érettségi találkozón meglepődve konstatálta , hogy nem az SZDSZ szavazója vagyok!
 Érdekes, ez nekem akkor eszembe sem jutott!...
Bár a szabadság lételemem, soha nem jutottam el odáig, hogy a politizálásnak éljek.
Most sem forog ezen az agyam ..bár....néha kedvem lenne...!
Azokban az években a Ki Mit Tud-on  a tv-ben szerepelve egy város fogott össze, hogy levelekkel támogassa a Deltát, a szelek szárnyán be a középdöntőbe! A holló csapágyasra volt járatva.
Aztán  a hetvenes években már nem szerepelhettünk a városi rendezvényeken, mert a politikának irritált a hosszú haj és a rock zene..és hát ekkor, már más szelek fújtak! ..
Most, miután kitört a demokrácia, a politikának ismét  irritáló a rock zene.
- ." A Delta,  az jó - de szilveszterkor? Akkor....az nem olyan szórakoztató"-nyilatkozta valamelyik "harmincas" leleményes hölgy, a  adventi műsorból történt deportálásunk után- a szilveszteri előzetesben.
Rossz időbe születtünk, rossz helyre ?
Érdekes! A mai döntéshozók tavaly, tavalyelőtt, még önfeledten ropták a táncot a tömegben  a zenénkre...
Idén is volt remény a fellépésre, megegyeztünk mindenben, időben, a helyi hírharsonában megjelent, több százan jelezték, ott lesznek-miattunk, ... de hirtelen feltámadt egy szél és elsöpörte a megállapodást
..Sajnos, elfogyott a pénz!.../persze  lett, egy másik zenekarra!/.megjegyzem...ha ilyen szűkös a keret, ingyen is játszottunk volna...!sic!
Aztán megszellőztették.....
- Ne bolygassátok a dolgot !..- a bandából valaki, kiment a tüntetésre a net-adó miatt..és .khm...és hát széllel szembe ugye....khm...
.Elképedtem!..a csapatból egy Pesten járt, kettő vidéki, egy tesz a politikára, kettő pedig, igen elkötelezett fideszes! Ki lehetett az...?
Később kiderült, nem mi voltunk ott... egy régi barátunk tette a tiszteletét a politikai megmozduláson,. ő pedig már több mint egy éve, egy másik zenekarban domborít!
Agylob!
Mondhatnám:   Le van szarva ez  az egész ügy..!
O.K !
..
De aztán,  beugrott a nagyi mondása!
...jól vagyok, jól.!...Csak azok  a szelek,.. azok ne gyötörnének.. !

 Kelt,   Dunaújvárosban.... az Úrnak a 2014. évében, advent havában, a béke és szeretet ünnepe előtt,
10 nappal

Ámen!



4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szomorú! Sokszor bosszant, hogy olyan könnyen ítélkeznek emberek egymásról! Viszont már nem jár utána hogy nem tévedett-e. Minek felvállalni ha tévedtünk az már kuriózum, vagy nem is létezik? De akkor hogyan tovább? Mindenkiről csak úgy mondunk egy nem létező ki talált jelzőt? Hallottunk valamit, de nem tudjuk kiről és mit ... de ítélet az van... Én akkor anno nem ilyen szemét dolgokért szavaztam !!!

Váczi Laca írta...

Most ezek mennek, meg a bárányfelhők....a bárányok meg hallgatnak...

MEGGIE írta...

Szerintem a hisztéria is hozzá tesz egy adaggal.
Mondanék példát, de nélküle is érthető, nem igaz?

Váczi Laca írta...

Tudod Magdusom a baj az aki tegnap még haver volt és velem együtt küszködött valami jó dologért, ma hogy pozíciót kapott úgy tesz a fejünkre , hogy csak fröcsög! ....és el is felejti mit csináltunk együtt!