2018. november 19., hétfő

TEMETŐI JÁRAT

Tegnap volt, hogy  Emily hat  éve  itt hagyott minket tovább vergődni, hát elmentünk a temetőbe virággal gyertyával...

. Hetente elmegyünk,de az évfordulók különösen zaklatottan telnek.
Két autó is megy be a kapun ,de senki nem szól nekik
-Kudá igyós továris? Bocs.- Where do you go mister ?.

Minden alkalommal leállok és fizetek a belépőért,de hetven előtt pár hónappal ,sántán, már nem istentől elrugaszkodott cselekménynek véltem,ha elgurulok a halottas ház vámszedője előtt.
Egyszer csak elém ugrik egy temető-őrizetes hölgy és rám mordul a nyitott ablakon át.
-Hová megy!.-.kissé elragadtak az indulatok, de visszagyűrtem magamba  a..
- Hát hová a faszomba mennék, kezét csókolom itt a temető kapuban befelé menet?!!
Aztán csak a nemrég elment Miki barátom szelídebb poénját eresztettem meg.
- Hova, hova!... Hát próbafekvésre! ..
A zordon hölgy arca szinte összeesett, kezében megremegett a nyugtatömb ..már majdnem elsírta magát
-Ne tessék ilyet mondani!
Markába nyomtam a sarcot, aztán begurultam a kapun..
Tényleg, van itt ilyen rendes fekhely?
... vagy örökké valóságig  nyomja majd a derekam?

2 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Laca drágám
Olvastam soraidat, de semmi kedvem nem volt, még mosolyogni sem. Sajnálom, azt hiszem visszafordíthatatlanok az ilyen és hasonló esetek. Sok mindent szeretnék írni ide, de nem oszthatok meg olyan történetet, mert túl hosszú lenne. Csak arra kérlek, hogy ha időd és a hangulatod engedi, írjál a továbbiakban is, mert még mindig szívesen olvaslak és ha tudok osztozom véleményeden.
Sosem fogom elfelejteni, egyik posztodra azt írtam: óvakodj a politikát belekeverni, a soraidba, mert pocsék időt élünk, és még itt is visszanyal a fagyi. / Ugye érted? /
Ölellek.

Váczi Laca írta...

Magdusom..Iszom szavaidat... vlaca49@gmail.com