2014. június 29., vasárnap

EMBEREK, ÁLLATOK?

Az elmúlt héten szerdán reggel, Kínába utazó unokámat vittem a repülőtérre és a hatoson igyekeztem Pest felé...
Igyekeztem mert az pontos érkezés fontos volt.
Elhagyva a Vízi fogadót és az útkaparóházat egyszer csak ledöbbentem..Az út mellett egy kb. két méteres piros vezetőszáron egy tacskó volt az út korlátjához kikötve.
A kutyus az úton feküdt....láthatólag elgázolva.
Hogy kikötötte ki nem tudom, de hogy nem állat volt, az biztos! Az állatok nem tesznek ilyet .....
Csak egy féreg - emberbőrbe bújva!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Igen azok!!!

MEGGIE írta...

Erre szoktam volt mondani: no kommment.
Semmi nem fejezi ki ezt a barbárságot!!!

Gyöngyi írta...

Még olvasni is szörnyűség, minősíteni se tudom:(((

Katica írta...

Jézusom! Rohadna meg aki tette!