2013. november 30., szombat

HIBA BEJELENTÉS


Ma rossz napom van !
Zsörtölődő emberekkel beszélek, ez nem jó..Mindenki ideges, mindenki azonnal akar mindent és alig várja ,hogy beszólhasson valamit.
Nekem az a dolgom hogy segítsek, általában sikerül is ,de ma kétszer is "emberemre "akadtam...
Idős hölgy telefonon-talán- rossz a berendezése- mondom -  legalább a kiszállást ki kellene fizetni. Persze ,mondja jöjjenek. Milyen a típusa a cuccnak? -nem tudja .. Hogy néz ki?-nem tudja . Majd jön a fia ! -mondja . és valóban - fiú felhív.
- Honnan a fsz...omból tudjam ezt én!
 Na - mondom - zárjuk rövidre, már meg kerestem a készülék tipusát, ha nem kell kimenni és behozza a rossz készüléket, nem kell fizetni, ingyen kicserélem , hogy ne kerüljön pénzbe a mamának!
- Mi a picsát akarsz te? .. a zöregasszony mennyen el hozzátok? ...  és a többi...
- És maga nem tudná?
Kicsit meginogtam , hogy hirtelen ne zúditsam-e rá a napi sz..rt ami ért ma, de próbálok ember maradni,-
- Hisz önnek ez egyszerűbb és olcsóbb!...
- Ba..d meg -! mondja és levágja  a távrecsegő kagylóját..
Kissé felmegy bennem a pumpa és kimegyek levegőzni, aztán magyarázom a többieknek, mi  akasztott ki.
Ha már meg kaptuk a címet kollégám kimegy - alig hetven kilométer oda és vissza.. Kicseréli a készüléket,az előfizető, egy összeomló házban élő öreg asszony / később kiderül , majd egyidős vagyok vele/ együtt él a haldokló, másik fiával -  esélye az életre semmi !
A szerelő összepakol és eljön és nem kér semmit.....pedig csak az üzem anyagon bukott három ezret - a munka díjról nem beszélve!
Ránézek, mikor meséli a sztorit.
- Na, te ugyan olyan hülye vagy mint én -mondom és megveregetem a vállát!

Persze, azért büszke vagyok rád  Pék Pisti!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Valahogy azt érzem az utóbbi időben, hogy az emberek rosszul vannak bekötve! Bosszúsak, frusztráltak és mindig máson próbálják levezetni a probléma megoldásukat. Ilyenkor van az, hogy aki rendes, becsületes, készséges velük azon engedik ki a fáradt gőzt. Meddig bírja az ember a sarat, gátat állni, vajon elszakad egyszer a cérna? ...

Váczi Laca írta...

Probákozunk,hogy ne...de félő több napiilyen
flusztráció után egyszer az kapja meg az ejnye-bejnyét, aki nem szolgál rá..

MEGGIE írta...

Megrázó bejegyzés, pedig tudom, nincs eltúlozva.
Ilyen napokat élünk és akkor nincs akkora hely, hogy leírjam, mi minden történik még ezen kívül is, persze abszolút igazságtalanul. De hol van ma igazság...???
Azt hiszem, nem kell bővebb magyarázat az egészségügyi berkekben, mi történik??? Ha mondják, talán el sem hiszem, de velem történnek a dolgok.., sajnos.
Ölellek:M.

Váczi Laca írta...

Jobbulást Magdusom !Tarts ki!