2012. december 14., péntek

Csak széttárom a kezem..

Nem tudom jól tettem -e amikor kiírtam magamból a bánatomat, de ez nekem  fontos volt és most is az...
Lehet, ez nem mindenkinek jött le!
Sajnálom! Nem annyira a köznek szántam ezt,  inkább magamnak,  a családomnak, vagy azoknak, akinek a gyerekét felelőtlen emberek a halálba küldték..
Édesanyja és én számomra ami történt, ez a legnagyobb  tragédia !
Bár nyilvánossá tettem a blogomat, kérem azokat, akik viccesnek jelölték  kétségbeesett soraimat- gondolkodjanak !
Ha csak ennyi jött le... szánakozom !..

5 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Drága Laca
Megrendítő az írásod. Közhelyek jutnak az eszembe, de azt hiszem, aki ezt "viccesnek" jelölte, az magát minősíti.
Sokáig olvastam a posztod, de még mindig nem hiszem el, mekkora fájdalmad van, csak együtt érezni tudok Veled, Én, akinek a nagyobbik lányáról most derült ki- 4 hónapja,- hogy tüdő és agyrákja van. Az egyiken már azóta tünetmentes, a tüdőre most hétfőn kapta a negyedik kemoterápiát.
Nincsenek könnyek, nincs nagyobb fájdalom, most 22-én lesz a szülinapja.
Ölellek mély együtt érzéssel.

Váczi Laca írta...

Szorítok nektek Magdusom !..és köszönöm..

MEGGIE írta...

Jól esik újra látni, hogy semmi nem változott régi ismerettségünkben, mert "valahonnan" előkerült.
Köszönöm, vigyázz magadra. Ölellek.

Váczi Laca írta...

Rájöttem a dologra .. Köszönöm az érdeklődést és továbbra is szorítok a lányodért !

Névtelen írta...

Nehéz ebben tanácsot adni, én amúgy sem adok senkinek, semilyen esetben.A saját véleményemet, gondolataimat osztom meg aki igényli.Véleményem:jól tetted a kiírást Magadból!Én is megtettem! Valami érdekes érzés volt a lelkemben,igaz nem olvasta rajtam kívül senki.Nem volt kivel a fájdalmat megoszatni.Az emberek nagyon furcsa szerzetek,nem kell velük foglalkozni.Együtt érzek veletek,szorítok értetek!