2017. december 12., kedd

BANKI KALAND 2.

Folytatnám kalandomat a bankommal-már csak azért is ,hogy kibeszéljem magamból a mérgem-mielőtt agyvérzésben nem patkolok el! 
Írtam a bank infójának segítsenek a helyzetem megoldani és elküldtem az előző levelemet. 
Valószínűleg szívükre vehették, mert pár nap után egy automata válaszolt a sablon szöveggel, hogy levelemet megkapták és harminc napon belül válaszolnak !!!
Mikor nekem már az nap szükségem lett volna a tankoláshoz a kártyára ! 
Harminc nap? Ha nekem tele lenne a zsebem engem sem hozna ki a sodromból ,hogy éppen nem működik a kártyám!!
Vettem egy nagy levegőt és elfurikáztam a megyeszékhelyen lévő FHB bankhoz, hogy a kapott új kártyám végre instalálva legyen. 
No ez volt a teljesen felesleges!
GPS-jó segítség bevezet a belvárosba a Koronázó utcába, ami ugye természetesen nevéhez méltón sok száz/ /ezer/ éves utcácska ahova bemenni életveszély, megállni lehetetlen és csak tolatva lehet kijönni. Parkoló, magán személynek semmi! 
Teszek egy kőrt és egy ugyanilyen egérrágta, nyúlfarknyi utcába tévedek megint és negyedórai tolatás után kikászálódom a lassan rám sötétedő utcából...
 Az eső esik, látás semmi,csak a pára az ablakon.. azt sem tudom hol járok a GPS-el együtt, mert csak csalogat, irányít be a sikátorokba ahol fekete kabátos emberek féltik az életüket a tolatgató autótól.
Másfél órai keringés után látom, a bankhoz csak külön engedéllyel  és általában behajtani a pórnépnek tilos ! 
Elmentem a Sparba ,az OBI-ba és még három intézménybe, de csak OTP automata volt. reményem elszállt, már három órája keringtem,de ötszáz métert nem vagyok hajlandó a négy PIN kód számért besántikálni! Közben az idő eltelt, a bank bezárt "véget vetnek a zenészek ,hazamennek a legények" hogy csak a nemzet költőjét idézzem! 
Két nap multán a kisördög csak-csak belepiszkált az agyamba! Miért nem tudok én kártyát használni!
Nem fog ki rajtam senki bakker! 
Inteneten - olvasom a legközelebbi bankfiók Fehérvár után ÉRD!
Na ez nekem eddig miért nem jutott eszembe !
Reggel rajt, autópálya, Érd. 
Öt kört tettem meg Érden,hogy parkolót találjak a Bank közelébe-sikertelenül 
Egyszer csak feltűnt egy Hentesbolt aminek az udvarában lehetne parkolni...Na de tábla nkint itt az parkoljon  aki húst vesz,vagy akinek nem kedves az élete!
Mit nekem!
 Egy életem, egy halálom leparkolok és a hentes rosszalása ellenére ott hagyva a járgányt elsántikálok a százötven méterre csillogó FHB bankhoz.
Ajtót nyitom,nem nyílik..nézem ,rázom semmi! 
Tanácstalankodom, mikor meglátom az ajtón:Kedves ügyfelünk bankunk az összevonás következtében Budapestre költözött!..
..A kedves jó bankáraim,már megint átvertetek! 
Mert természetesen sem az, hogy Dunaújvárosban, sem az hogy Érden megszűnt a bank interneten a napi frissíthető adatok között nem szerepel! Hogy a villám vágott volna abba a kb bankautomatába, hogy immár kettőszáz kilométer utazok a kurva négy PIN kóddal, hogy érvényesítsem ezt a tetű kártyát!
Azért van Isten..mert a fohászom az égig hatolhatott és a lebontott bank mellett az ajtót a kártyám kinyitotta és mivel az automatát itt elfelejtették elvinni -  csodák .csodájára  működött is - ezzel érvényesíteni tudtam a négy szerencsétlen PIN kóddal a kártyát és minő luxus - még pénzt is tudtam kivenni!
Mentem vissza az autóhoz, ahol egy zsémbes asszonyság már törte a fejét melyik oldalát húzza  meg,de bemosolyogtam az ablakán- nyugi mama már megyek is! 
Már nem tudom,hogy a mosolyomtól ellágyult vagy csak egyszerűen megállt benne az ütő,de mikor kitolattam még integetett is. 
Nos a varázsom a régi.
Három munkanap vergődés és 200 kilométer autókázás után sikeresen tankoltam és vidáman vertem le az autó tetejéről az éjszakai galamb guanót...

Ez van emberek! 

Nincsenek megjegyzések: