2017. október 5., csütörtök

A GPS ÉS ÉN

Kapom az utasítást a neten UPC előfizetőnek rossz a boxa, tűzzek és cseréljem ki.
Nagylók község ami nem jelent nagy lovakat, csak Fejér-megye közepén bokrok és fák között bujkáló kis falu. Beírom a GPS-be Petőfi utca 19. Dudálok kijön a gazdasszony - végre ,mert már gondoltam bemegyek és az ajtón zörgetek -de nem tudom a kutyák reggeliztek-e?
- Csókolom ,hoztam a csere készüléket! Az asszony nem mozdul, csak valami elutasító arckifejezést vesz fel magára. 
Mondom - Hoztam a UPC készülékét,hogy tudjon tv-zni!
- Aztán ezt kivel beszélte meg?-.fonja össze a mellén a karját.
- Hát a férjével! -ütöm a vasat tovább.
- Én nem tudok semmiről!- mondja a szoknyás.
:_ Hátha nem enged be, akkor hozzák be a boltba a rosszat, én már többet nem jövök ide ki potyára!- erősködöm és ülnék az autóba.
- Hát nekem nem szólt semmit a Lajos- bizonytalanodik el az asszony 
- Mikor beszélt vele?
- Mikor , mikor , hát délelőtt és mondtam neki hat felé jövök!
- Az jó, mondja mert már egy hete Romániában van! 
- A Feri?
- Nem a Lajos a férjem!
- És akkor ki a Feri? 
- Honnan tudjam? - értetlenkedik
- Itt a cím mondom a nevét és címet 
- Dózsa  György utca 19 !
- Ja az lehet, de ez a Petőfi utca 19
-  Hú bakker ! -elírtam  a címet a GPS.ben !
-  Innen már gyerekjáték megtalálni a Dózsa György utcát, és megtalálni a nyitott kapuban álló embert.
- Maga meg miért nincs a Petőfi utcába?.-mondom neki - egész este magát keresem..
- Bujkál?
Aztán jót röhögünk rajtam meg a GPS-en..

Nincsenek megjegyzések: