2017. május 14., vasárnap

VAJON MIT TEHETEK?


Ma kapok egy levelet  a behajtó cégtől, hogy azonnal fizessek ötvenezer jó magyar forintokat az M7 kft-nek, aki engem adósaként tart számon.
No mondom én bizony már az M7-en vagy öt éve nem hajtottam végig, hát mi az én vétkem ez ügyben?
 Kiderült ez bizonyos Austria sat című műintézménnyel kapcsolatos habverés akivel szintén nem volt semmi szexuális kapcsolatom .-bár így utólag lenne némi ötletem az irányultságukkal kapcsolatban -,de ezt most az időhiány miatt nem teszem nyilvánossá!
Szóval vala anno egy cég aki engem nem akarván alkalmazni , bizonyos HelloHD - később mégis úgy gondolta, talán én vagyok a nyerő embere és ellátott munkával , szereléssel, hogy tegyek az ő javára. Az ügyfelek a munkát a szerelőmnek kifizették, 
A cég aztán- látva a gyors reagálást- megkért hibás készülékeit is cseréljük ki, aztán majd fizetnek....50-80 km túrákat tettünk meg, hogy ellássuk az ügyfeleiket és vártuk a pénzt a cégtől... No, ez soha nem jött meg.... Aztán kiderült a cég szorult helyzetében egy Austria sat nevű céggel közösült ,de ebből minket ügyesen kihagytak követelésünkkel együtt. Csekély, mindez 130 000 Ft-ot takart. No, a vehemens Austria sat /hamar bedobta a törölközőt. Ezután 50 ezer forintokat követel tőlem mint előfizetőtől. 
Az agyam megindult! Micsoda remek húzás ez..tartoznak, mint jogutód és nem fizetek mert lóvé ugye  nyista , inkább a szerelőt kinevezem előfizetőnek és megpróbálom a pénzt / az elbukott rossz befektetést / rajtuk behajtani
Rohadtul nem csíptem középiskolás tanulmányaimat, amikor a kapitalizmus szemét filozófiáját tanították Most meg szemtől szembe kerülők a rákfenéjével
Emberek! Itt kabátot  lopnak- mondta a barátom, mikor 2000 újév hajnalán kissé kapatosan nem tudta milyen kabátban jött el a buliba..
 Olyan 2000. évi  fillingem van..talán nem véletlen?

Nincsenek megjegyzések: